
Отзыв о Mazda 3 2019 года

Информация от владельца
Оценка авто
Купували автомобіль для дружини одразу після виходу нової моделі на ринок. Знаю, це не дуже розумно, оскільки перший рік-два після виходу нової моделі вилазять всі болячки. Отже, ми були "піддослідними кроликами" компанії Mazda. Хоча за час експлуатації критичних проблем не було, але по відзивній кампанії робилися оновлення прошивок і замінювався модуль приладової панелі, пов'язаний із системами безпеки, і ще щось там, вже не пам'ятаю. Все робилося по запису і, звісно, безкоштовно.
Тепер більш детально про сам автомобіль. Машина виглядає дуже привабливо, форми у стилі сучасних "дорослих" Mazda, все гарно вимальовано і реалізовано у металі.
Двигун і ходова: 1.8 турбодизель на 116 к.с. і 270 Нм крутного моменту, як на мене, виглядає несерйозно за сучасними мірками. Скоріш за все, таке дефорсування пов'язане з екологічними вимогами і відсутністю довприску AdBlue. В цілому, для невибагливого водія цілком достатньо. Вирішення проблеми - прошивка на перший стейдж до 140 к.с. і 320 Нм. Якби я на машині весь час їздив, однозначно б це зробив. Дружині це все не цікаво.
Коробка 6-ступенева автоматична, в цілому нормальна, але трохи короткувата, що призводить до зависоких, за сучасними мірками, обертів на трасі. При 130 км/год - 2600 об./хв, в результаті чого по трасі витрата не опускається нижче 6.5 літрів на сотню. З іншого боку, 2600 обертів гарно позначаться на чистоті випускних клапанів і сажового фільтра.
Ходова досить жорстка, як у всіх "трійок", але терпимо.
Салон - слабке місце "трійки". Якщо ви субтильна 50-кілограмова дівчина, для вас це не буде проблемою, але якщо ваші антропометричні дані наближаються до середньоєвропейських, я б 100 разів задумався, чи воно вам потрібно.
Найбільша і найсерйозніша проблема - це передні сидіння, а саме бокова підтримка. Вона коротка і дуже тверда, за 1-1.5 години в дорозі впивається у вашу п'яту точку і вимагає неймовірних зусиль у продовженні подорожі (з плюсів - не заснеш за кермом :)).
Салон із лакованим глянцевим пластиком - це катастрофа. За 4 роки він перетворився на непотріб. У машини пробіг 29 000 км, а виглядає гірше, ніж у 211-го "Мерса" з пробігом у пів мільйона. Напевно, це лікується поліруванням і поклейкою плівок, але WTF, Mazda, це несерйозно.
До недоліків слід віднести кліматичну систему, логіка роботи якої мені не дуже зрозуміла. В автоматичному режимі дуже слабкий потік повітря, який у вологу пору не справляється із запотіванням скла.
Оскільки авто у максимальній комплектації, нафаршовано практично всім, про що можна подумати: всі можливі системи превентивної безпеки, підрулювання, адаптивний круїз, сліпі зони, автоматична зупинка, адаптивне матричне світло, рожі-кожі, підігріви, head-up дисплей, CarPlay, дуже пристойна акустична система BOSE - тут нарікань немає.
Незважаючи на деякі недоліки, які для когось можуть бути критичними під час обрання автомобіля, машина досить стильна, цікава, гарно нафарширована, має повний набір систем безпеки.
Плюсы и минусы автомобиля
- дуже симпатичний дизайн. - чудове матричне світло. - непогана керованість (враховуючи, що позаду балка). - повний набір систем безпеки. - дуже достойна музична система BOSE. - дуже жирна комплектація.
- жахливі передні сидіння, бокові підтримки короткі і впиваються у "булки", через 1-1.5 години у дорозі, всидіти просто неможливо (188 см 94 кг ваги). - кліматична система в автоматичному режимі працює дуже незрозуміло і занадто слабо, у вологу пору, вікна можуть запотівати. - двигун 1.8 на 116 сил це непорозуміння, по сучасних мірках. Їде непогано, але на трасі, швидко скисає. з плюсів, не потребує AdBlue. - людині, котра придумала тренд лакованого глянцевого інтер'єру, у пеклі вже давно кипить котел зі смолою. За 4 роки весь пластик потерся і виглядає жахливо. - досить жорстка підвіска. - 6 ступенева коробка досить коротка, при 130 км/год 2600 обертів.
Совет покупателю
Якщо вказані недоліки не є для вас критичними, то купуйте та отримуйте задоволення.
Обсуждение отзыва




объявления